angel-sky
Scenariusze na zakonczenie roku klas III
scenarisz na zakonczenie roku szkolnego
Scenariusze lekcji z języka niemieckiego
Scenariusze lekcji języka angielskiego
  • symfonia samba blad
  • konfiguracja cesar
  • tlumacz internetowy polsko angielski
  • west highland white teriery
  • kody do gta vice stories

  • angel-sky

    Temat: Commander in Chief: Geo-Political Simulator (2009)
    Y Eversim ( producent )
    Mindscape ( wydawca )
    symulatory ( ekonomiczna ) / strategiczne
    22 lipca 2008 ( światowa data premiery )
    obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
    tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
    tryb multiplayer: LAN / Internet liczba graczy: 1-16
    wymagania wiekowe: brak ograniczeń
    wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, Windows XP/Vista Y

    Geo-Political Simulator to jak sama nazwa wskazuje symulacja światowej sytuacji geopolitycznej, jaką znamy obecnie. Szereg różnorodnych opcji oraz dość rozbudowana rozgrywka zmusza nas m.in. do rozstrzygania problemów energii czy bezpieczeństwa publicznego, skupiając się zarówno na stronie ekonomicznej konfliktów państwowych, jak również militarnym do nich podejściu. Nie zaszkodzi także nieco dyplomacji, inteligencji i politycznego sprytu - wszystko po to, aby zostać najpotężniejszym przywódcą politycznym 21 wieku.

    Gracz wciela się postać osoby mającej największy wpływ na politykę wybranego państwa (odpowiednio prezydenta, króla, premiera itp.) i następnie staje w obliczu jego codziennych problemów, m.in. polityki wewnętrznej i zagranicznej, ekonomii, spraw socjalnych, ekologii czy dotacji na kulturę. Do wyboru oddane zostały 3 tryby rozgrywki:

    * Free mode - naszym zadaniem jest jak najdłuższe pozostanie przy władzy i jednoczesne próby rozszerzenia swoich wpływów na inne państwa.
    * Scenariusze/misje - pojedyncze, zróżnicowane problemy (przygotowania do wyborów, klęski żywiołowe, akcje militarne).
    * Wargame - tryb przeznaczony głównie dla rozgrywek multiplayer, w którym maksymalnie 16 graczy postara się zmiażdżyć swoich oponentów (militarne rozgrywki w czasie rzeczywistym).

    Rozgrywka pod względem merytorycznym została przygotowana bardzo starannie. Głównym punktem jest trójwymiarowa makieta naszej planety, na której możemy przeglądać swoje postępy - oprócz znanych nam państw, twórcy podzielili glob na ponad 1200 regionów, w których znajdziemy 1500 miast, 1000 baz wojskowych, 300 elektrowni atomowych, szybów naftowych czy platform wiertniczych, a nawet ponad 100 miejsc uznanych za historyczne czy związane z szeroko pojętą kulturą. W dowolnym momencie możemy przełączyć się na widok "pogodowy", aby uzyskać podgląd aktualnych warunków atmosferycznych panujących w danym rejonie Ziemi, czy też znaleźć regiony ogarnięte pożarem lub zaatakowane przez cyklon (plus trzęsienia ziemi, efekty globalnego ocieplenia klimatu, powodzie, wybuchy wulkanów i wiele innych).

    Wybierając dokładniejsze dane na temat jednego z 230 dostępnych w grze krajów, znajdziemy informacje ekonomiczne, demograficzne, socjalne, wojskowe itp. Przygotowana baza jest naprawdę ogromna i oprócz zwykłej rozrywki może stanowić doskonałe źródło informacji. W grze znalazły się m.in. dane na temat ponad 300 osobowości politycznych każdego kraju (oprócz takich jak wiek, wyznanie, popularność, charyzma, możemy dowiedzieć się więcej o członkach rodziny danej osoby, a także jej znajomych), a także o organizacjach światowych (NATO, OPEC, ONZ) i różnego rodzaju fundacjach. Dostępna jest również bogata baza wydarzeń historycznych (szczytów ekonomicznych, wyborów w danych państwach, a nawet zmagań olimpijskich).

    Bogaci w tę wiedzę możemy przystąpić do podboju świata. Naszym pierwszym zadaniem jest sformowanie rządu i wybór ministrów. Następnie zostajemy wciągnięci w machinę rządową - spotykamy się ze znaczącymi osobistościami, pojawiamy się na ważniejszych imprezach, reorganizujemy swój kalendarz spotkań z przedstawicielami innych państw, dymisjonujemy i powołujemy nowych członków rządu. Do naszych zadań należą również tak prozaiczne rzeczy jak wizytacja szpitala, przemówienia na wiecu, spotkanie z wyborcami czy rodzinne obiady. Na naszych barkach spoczywają także decyzje odnośnie zmiany stawek podatkowych, wprowadzanie nowych podatków, walka z bezrobociem, dyskusje na temat emerytur oraz podniesienie płacy minimalnej. Wszystko to po to, aby pozostać przy władzy, w zależności od poczynań, jako lubiany przywódca bądź bezlitosny dyktator.





    GeoPolitical (2009/ENG)
    Y Y
    YY
    Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=1324522



    Temat: Scenariusze dla prezydenta. Co mówią przepisy
    Scenariusze dla prezydenta. Co mówią przepisy
    W ubiegłym tygodniu Prezydent miał pochlebców i pseudoprzyjaciół bez
    liku. Dziś pierzchają jak pchły, aby jak dalej od Niego! Jeżeli
    człowiek jest winny to ma poważny problem! Jednak możllwy jest
    również inny scenariusz: może być pomówiony! Postawa małżonki jest
    godna, ludzka i należy ją uszanować! Niech Ci wszyscy, którzy do
    wybuchu byli razem z Prezydentem w szeregu przez ostatnie lata
    popatrzą się do lustra i zobaczą swoje właściwe oblicza!
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,64,74796773,74796773,Scenariusze_dla_prezydenta_Co_mowia_przepisy.html


    Temat: Jewel Quest Solitaire (NDS)
    Y iWin ( producent )
    Avanquest Software ( wydawca )
    logiczne ( karty )
    10 kwietnia 2009 ( światowa data premiery )
    obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
    10 kwietnia 2009 ( Europejska data premiery )
    tryb gry: single player
    wymagania wiekowe: brak ograniczeń Y

    Zabawne połączenie pasjansa z Jewel Quest, w którym zarówno układamy karty i kolorowe klejnoty. Tytuł oferuje setki różnych scenariuszy i wiele godzin dobrej rozrywki.

    Jewel Quest Solitaire to połączenie bardzo modnego pasjansa z grą logiczną Jewel Quest. Dzieło zostało stworzone przez studio iWin i wydane przez Avanquest Software Publishing. Wcześniej produkcja pojawiła się również między innymi na komputerach osobistych.

    Tytuł na pewno dostarczy sporo uciechy i wiele godzin dobrej zabawy szczególnie miłośnikom rozmaitych łamigłówek oraz gier karcianych. Jak sama nazwa wskazuje, Jewel Quest Solitaire, stara się połączyć Jewel Quest i Solitaire, czyli gry w układanie kolorowych klejnotów z motywami popularnego pasjansa.

    Na poszczególnych poziomach pozbywamy się kart przekładając je do puli. Mogą do niej trafić tylko karty o nominale większym lub mniejszym o jeden od aktualnie aktywnej wartości. W przypadku braku dalszych ruchów wystarczy kliknąć na stosik, aby otrzymać zupełnie nową aktywną kartę. Jeśli natomiast popełnimy drobny błąd można cofnąć jeden ruch. Po każdej rundzie odblokowuje się plansza z klejnotami (górny ekran konsoli DS), na której układamy różnokolorowe kamienie.

    Zabawę podzielono na dwa różne tryby rozgrywki. Just Cards Mode to oczywiście klasyczny, niewyróżniający się niczym pasjans. Full Quest Mode tymczasem zabiera gracza w niezwykłą podróż i pozwala poznać zagadkową fabułę, jednocześnie przedstawiając specjalne plansze. Przygoda przenosi nas do południowoamerykańskiej dżungli. W sumie otrzymujemy 684 zupełnie odmienne scenariusze. Ponadto, w grze pojawia się 114 różnych wyglądów kart. Przechodząc kolejne poziomy musimy również korzystać ze specjalnych ruchów oraz unikać za wszelką cenę przeklętych klejnotów. Oprócz powyższych elementów możemy również zyskiwać bonusowe punkty, odpowiednio zagrywając karty lub zwiększyć ich wartość wykorzystując tak zwane Wild Cards.

    Gra została opracowana za pomocą bardzo przyjemnej oprawy audiowizualnej, która została nieco uproszczona w porównaniu z edycją na komputery osobiste. Obsługa aplikacji na pewno nie sprawi problemów, gdyż jest prosta i intuicyjna (karty przeciągamy za pomocą rysika). Tytuł oferuje wiele godzin dobrej zabawy.



    Jewel_Quest_Solitare_EUR_NDS-XPA
    Y http://www.easy-share.com/1904674733 YYY
    Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=1329426


    Temat: Wąglik. Możliwe scenariusze ataku bioterrorysty...
    Wąglik. Możliwe scenariusze ataku bioterrorysty...
    Wszystkie te wyrafinowane współczesne sposoby ataków
    bioterrorystycznych zotały chyba przepowiedziane w Biblii,
    chociażby słynne plagi egipskie ("wschodni wiatr"
    zniszczył uprawy zboża i zapanowała siedmioletnia klęska
    głodu) albo zrzucona na oczach Faraona sadza z pieca,
    która wywołała bolesne wrzody na ludziach i zwierzętach
    (wąglik?).
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,32,7173582,7173582,Waglik_Mozliwe_scenariusze_ataku_bioterrorysty_.html


    Temat: scenariusze przyszłości
    scenariusze przyszłości
    witam serdecznie wszystkich forumowiczow.
    jestem bardzo ciekawa czy w polskim systemie oswiaty pisze sie takie formy
    obserwacji rosnacych tendecji i przewidywania tego,co sie zdarzy za
    kilkanascie lat?
    chodzi mi o takie scenariusze,ktore uwzgledniaja rozwoj calego spoleczenstwa,
    jego zachowania.

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,427,34251054,34251054,scenariusze_przyszlosci.html


    Temat: uderzenie na iran - scenariusze
    uderzenie na iran - scenariusze
    Tak sobie mysle - atak z powietrza moze byc nieskuteczny. Atak polaczony z
    dzialaniami wojsk ladowych?? Tzn komandosi??

    Co sadzicie o uzyciu broni neutronowej? Atak samych komandosow to ogromne
    straty - i mozliwe ze brak sukcesu.

    Uzycie broni high-tech jak sonicznej albo podobnej byloby skomplikowane. A
    obiekty trzeba oczyscic z obrony przed momentem uderzenia.

    Jakkolwiek obiekty bylyby zabezpieczone nie wierze ze iranczycy zbudowaliby
    wodne zapory obok albo nad nimi.

    Atak neutronowy wyeliminowalby sile zywa poczym w ciagu kilkunastu minut
    wkroczyliby komandosi. W tym momencie zapezpieczenie z powietrza
    uniemozliwiloby przerzucenie jakis wiekszych sil irackich. Dodac trzeba ze w
    poblizu instalacji raczej nie ma wiekszych grup wojsk iranskich wiec
    klasyczna dowozka troche by trwala - sadze ze dluzej niz kilka godzin.

    Wg mnie to naprawde mozliwy scenariusz.




    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,539,34035037,34035037,uderzenie_na_iran_scenariusze.html


    Temat: scenariusze do roollercoaster tycoon 2
    ma ktoś mapy, scenariusze do roollercoaster tycoon 2 albo linki gdzie mogę to ściągnąć, z góry dzięki
    Źródło: topranking.pl/970/scenariusze,do,roollercoaster,tycoon,2.php


    Temat: Horde: Northern Wind [PL]
    Y
    Horde: The Northern Wind to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, z fabułą nawiązującą do rosyjskich podań ludowych. Gracz wciela się tu w rolę bohatera, który wraz z grupą wiernych wojów rozpoczyna budowę osady i w trakcie jej rozwoju, musi obronić się przed zakusami żądnych krwi sąsiadów.

    Produkt firmy 7th Bit Lab kładzie duży nacisk zarówno na rozwój gospodarczy jak i militarny. W wielu podobnych produkcjach, np. w WarCraft jedynym źródłem dochodu jest złoto wydobywane z kopalń. Horde: The Northern Wind wykazuje w tym względzie większą złożoność, gdyż do tradycyjnych źródeł pozyskiwania pieniędzy dochodzą takie elementy, jak np. podatki. Także aspekty militarne nie zostały przez autorów potraktowane po macoszemu. Nie dość, że w grze dostępna jest duża ilość zróżnicowanych jednostek (chłopi, katapulty, kawaleria), to jeszcze w bitwach może brać udział potężna armia, składającą się nawet z czterystu wojów. Dla zwolenników rozwiązań pokojowych przewidziano opcję dyplomacji, która pozwala zawrzeć różnorakie sojusze (np. w celu pokonania jednego z sąsiadów, można namówić pozostałych do poparcia słusznej sprawy). Zręczna manipulacja słowna jest ważna zwłaszcza w początkowej fazie gry, kiedy nasza osada dopiero powstaje a ilość wojska jej broniącego jest ograniczona.

    Swoistą ciekawostką jest fakt, że gra nie została podzielona na kolejne scenariusze, w których za każdym razem musimy zaczynać budowę osady od początku. Horde: The Northen Wind kontynuuje nasze zmagania gospodarczo-militarne i pozwala zakończyć zabawę dopiero wówczas, gdy wszyscy wrogowie zostaną zrównani z ziemią. Produkt 7th Bit Lab jest także pierwszą strategią rozgrywaną w czasie rzeczywistym, która pozwala na zabawę dwóm osobom przy jednym komputerze, wykorzystując wariant „hotseat”.

    Oprawa audiowizualna sprawia przyjemne wrażenie, chociaż należy wziąć pod uwagę fakt, że środowisko nie jest trójwymiarowe. Dzięki wprowadzeniu statycznych teł i jednostek stworzonych za pomocą bitmap, rozgrywka jest możliwa nawet na komputerach wyposażonych w procesor 486. Y
    Y
    YYY
    Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=160536


    Temat: Brothers in Arms: Earned in Blood (PS2)
    Y Gearbox Software ( producent )
    Ubisoft ( wydawca )
    CD Projekt ( dystrybutor PL )
    gry akcji ( FPS )
    18 października 2005 ( światowa data premiery )
    18 listopada 2005 ( data wydania w Polsce )
    28 października 2005 ( Europejska data premiery ) (PAL)
    18 października 2005 ( data premiery w USA ) (NTSC)
    PCXBX gra na inne platformy
    tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
    tryb multiplayer: Internet
    wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 199,90 zł Y

    Brothers in Arms: Earned in Blood to kolejna odsłona cyklu taktycznych strzelanin, rozgrywających się w czasie II wojny światowej. Po dużym sukcesie pierwszej gry, zatytułowanej Road to Hill 30, autorzy z Gearbox Software zdecydowali się kontynuować temat. Nowy program ukazał się na rynku zaledwie w kilka miesięcy po pierwowzorze.

    Brothers in Arms: Earned in Blood to kolejna odsłona cyklu taktycznych strzelanin, rozgrywających się w czasie II wojny światowej. Po dużym sukcesie pierwszej gry, zatytułowanej Road to Hill 30, autorzy z Gearbox Software zdecydowali się kontynuować temat. Nowy program ukazał się na rynku zaledwie w kilka miesięcy po pierwowzorze.

    Fabuła Brothers in Arms: Earned in Blood znów opiera się na przeżyciach amerykańskiego żołnierza, który w 1944 roku brał udział w operacji sił alianckich w Normandii. Tym razem to jednak nie Matt Baker, ale Joe „Red” Hartsock jest głównym bohaterem opowieści. Świeżo upieczony sierżant obejmie dowództwo nad niewielkim oddziałem, który wykona szereg zadań bojowych w okolicy francuskiego miasteczka Carentan.

    Scenariusze zawarte w Brothers in Arms: Road to Hill 30, w ogromnej większości rozgrywały się na wsi. W nowej grze odstąpiono od tego pomysłu i skierowano dzielną drużynę do terenów zurbanizowanych. Kolejne misje pozwolą nam więc eksplorować zniszczone w ogniu wojennej pożogi domostwa, a także prowadzić potyczki z hitlerowcami w ciasnych uliczkach. Z racji specyficznego terenu, gracz może lepiej zaplanować atak, np. posyłając żołnierzy na piętro zrujnowanego budynku i każąc z bezpiecznej pozycji ostrzeliwać pozycje wroga. Zgodnie z zapowiedziami, autorzy dokonali poprawek w części taktycznej, ale nie są to rewolucyjne zmiany. Większość graczy przyzwyczajona do specyficznej metody działania w pierwszym Brothers in Arms (polegającej na zasypaniu stanowisk nieprzyjaciela gradem pocisków i szukaniu alternatywnej drogi w celu ich okrążenia) poczuje się jak w domu.

    Wrogowie aktywnie uczestniczą w walce, próbując uciekać z zagrożonych pozycji, lub zmieniając taktykę w zależności od posunięć gracza. Programiści Gearbox Software wyraźnie zwiększyli sztuczną inteligencję przeciwnika, unikają tym samym zarzutów pod adresem pierwowzoru, któremu wytykano bierność hitlerowców na poczynania aliantów. W grze zaimplementowano mnóstwo nowych broni, a także czołg (M10 „Wolverine”), który będzie nam towarzyszył w niektórych misjach.

    Brothers in Arms: Earned in Blood, zawiera również zupełnie nowy tryb multiplayer, który umożliwia rozgrywanie batalii w kooperacji, kilku graczom jednocześnie. Autorzy postarali się o odpowiednio duże mapy z ogromną liczbą zadań (w trakcie jednej misji, drużyna może wykonać ich nawet osiemdziesiąt). W trybie multiplayer można dowodzić nie tylko jednostkami alianckimi, ale również niemieckimi.






    Y Part /> Part /> Part /> Pass: 07142008400399564 YYY
    Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=1139735


    Temat: Railroad Tycoon 2 Platynowa edycja
    Okładka



    wymagania sprzętowe:
    Pentium 166 Mhz, 16 MB RAM

    Opis

    RailRoad Tycoon 2 jest kontynuacją Sid Meier's RailRoad Tycoon wydanej przez MicroProse. Pomimo tego, że poprzeczka była ustawiona dość wysoko (Sid Mieier nadal jest uważany za jednego z najwybitniejszych twórców gier strategicznych) twórcy z PopTop Software stworzyli bardzo dobrą grę która połączyła cechy pierwowzoru z aktualnymi możliwościami dzisiejszych komputerów. Najlepiej te zmiany widać w grafice – W RT2 mamy do czynienia z czytelnym i ładnie opracowanym rzutem izometrycznym. W dodatku mapy zostały wykonane w oparciu o zdjęcia satelitarne Ziemi.

    Gracz wciela się w rolę przedsiębiorcy kolejowego, którego celem jest zostanie tytułowym magnatem kolejowym. Swój interes możemy rozkręcić w prawie na wszystkich kontynentach. Grę rozpoczynamy (w zależności od regionu) w połowie dziewiętnastego wieku. Naszym celem jest zakładanie nowych połączeń kolejowych pomiędzy miastami, budowa stacji i oczywiście wypuszczanie na tory kolejnych pociągów. Przy ustalaniu tras musimy zwracać uwagę na takie rzeczy, jak wielkość miasta, jego potrzeby, fabryki w pobliżu etc. Od tego zależy czy do danej stacji pojedzie pasażerski ekspres, czy pociąg towarowy. W świecie kolei nie będziemy sami – konkurencja zawsze będzie deptać nam po piętach zakładając własne połączenia kolejowe, podbierając nam pasażerów i towary. Do naszej dyspozycji są rozbudowane arkusze danych zawierających rozmaite zestawienia ekonomiczne. Jako inwestor mamy również możliwość m.in. pozyskiwania nowych funduszy przez wypuszczanie obligacji czy też przejmowania konkurencji poprzez wykup ich akcji. Dla urozmaicenia rozgrywki autorzy gry umieścili szereg scenariuszy, których celem jest np. połączenie dwóch, odległych miast i związane z tym przewiezienie określonej ilości danego towaru. Część z nich została oparta na autentycznych wydarzeniach z historii kolei.

    Do oryginalnej gry zostało wydanych wiele dodatków, z których najbardziej znany jest RT2: Second Century. Można powiedzieć, że jest on samodzielną grą, która zawiera nowe scenariusze, możliwość budowy nowych rodzajów pociągów i budynków. Jak sama nazwa wskazuje – rozgrywka toczyć się będzie w II połowie XX wieku z możliwością prowadzenia interesu w niedalekiej przyszłości.

    Ogromne powodzenie RT2 najbardziej widoczne jest w ilości fan-klubów rozsianych po całej sieci. W 2000 roku PlayIt wydał doskonale wykonaną, polską wersję tej gry.

    Linki

    Y Y

    hasło

    Y md Y

    Obrazki z gry:




    YYYY
    Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=448312


    Temat: Scenariusze reklam dotyczących broni
    Scenariusze reklam dotyczących broni
    Mało albo wcale nie ma w naszej telewizji reklam promujących broń. To poważne
    zaniedbanie, nie sądzicie? W ramach uzupełniania braków ułóżmy jak najwięcej
    scenariuszy reklam telewizyjnych promujących różne rodzaje broni. A kto nie
    chce wymyślać scenariusza, niech stworzy chociaż jakieś hasło reklamowe,
    jakiś wpadający w ucho slogan. Np. taki (nie wiem czy wpada w ucho, ale
    slogan to jest na pewno):
    "Nasza broń zabija cicho i bezboleśnie."
    Albo taki:
    "Broń jądrowa naszej firmy zniszczy całe miasto twojego znienawidzonego
    wroga. Nie zwlekaj. Ilość sztuk w promocji ograniczona. Oferta ważna do
    wyczerpania zapasów."
    Dajcie z siebie wszystko! Do boju!
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,384,65639598,65639598,Scenariusze_reklam_dotyczacych_broni.html


    Temat: życie samo pisze scenariusze...
    życie samo pisze scenariusze...
    Wczoraj spadła na mnie wiadomośc jak grom z jasnego nieba. Troszke
    spóźniony z pracy wrocił mąż i oświadczyl ze nasze nie narodzone jeszcze
    dizecko własnie uratowało mu posade, ale i tak nie ma sie co cieszyc bo
    zgodnie ze zmianami jakie firma wprowadza to jego zarobki spadna o
    połowe,a on sam jest teraz na cenzurowanym.
    Jak tu cokolwiek planowac, 9 miesiecy temu zadnemu z nas nie przyszło do
    głowy że taki scenariusz napisze życie. Wszystko pewnie by sie ułożyło,
    ale przeciez ja nie moge pojsc teraz do pracy zeby podreperowac budzet
    domowy, nie jestem z tych co siedza z założonymi rękami. A tu niestety
    pozostaje mi siedziec i myśleć ...

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,104431669,104431669,zycie_samo_pisze_scenariusze_.html


    Temat: gotowe scenariusze
    Piszcie jeśli macie dla mnie super scenariusze dla gimnazjum!!! Bedę
    wdzięczna.

    Źródło: topranking.pl/1526/gotowe,scenariusze.php


    Temat: Scenariusze i zmiana kilku komórek na raz
    Hej
    dwa pytania:
    do czego służą w excelu scenariusze???
    i czy jest mozliwosc bez makr zrobic cos takiego - zalóżmy ze mamy 10x10
    komórek jakis liczb, i chciałbym je wszystkie zmienic - np. dodac 1 albo
    pomnożyc razy 2. Da sie? Wiem ze mozna np. zrobic tabelcke obok, i wpisac,
    zakaldajac ze tabelka pierwsza zaczyna sie od a1, =a1*2, skopiowac do
    wielkosci tabeli, a potem przekopiowac tylko wartosci, ale nie chodzi o
    takie rozwiazanie.
    I ostatnie pytanie - czy znacie jakies miejsce w sieci gdzie w
    lopatologiczny sposób jest wyjasnione dzialanie tabeli przestawnej? Za
    chiny nie moge tego zrozumiec...

    Źródło: topranking.pl/1210/scenariusze,i,zmiana,kilku,komorek,na,raz.php


    Temat: zajecia integracyjne - scenariusze - pomocy :)
    zajecia integracyjne - scenariusze - pomocy :)
    witam, szukam w internecie zajec i zabaw integracyjnych dla
    pierwszych klas gimnazjum, jednak nic ciekawego nie moge znalezc dla
    takiej grupy wiekowej, jezeli posiadacie jakies scenariusze zabaw
    bede bardzo wdzieczna i prosze o przeslanie na maila gazetowego :)
    moze rowniez bede mogla sie odwdzieczyc jakimis materialami :)
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33,68108120,68108120,zajecia_integracyjne_scenariusze_pomocy_.html


    Temat: Clock Tower (PSX)


    Clock Tower jest grą typu survival-horror, kontynuacją Clock Tower na
    SNESa. Gracz porusza się za pomocą kursora żeby nakierować bohatera oraz
    aby badać przedmioty. Interfejs przypomina przygodówkę z lat 90tych, ale
    uproszczony do grania za pomocą joypada.

    Gra dzieli się na 3 scenariusze, włączając prolog, w którym wybieramy
    bohatera, którym będziemy grać.
    Pomiędzy scenariuszami, gracz ma możliwość zwiedzania miasta i
    otrzymywania zagadek, zanim przejdzie do kolejnego etapu.





    Download:
    Y Y


    Password:
    Y http://scene-network.net Y
    YYYY
    Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=532244


    Temat: HakI Sobotki na Janika, szukam nowe "scenariusze"
    HakI Sobotki na Janika, szukam nowe "scenariusze"
    Janik od poczatku twierdzil, ze "krysztalowy Sobotka" jest niewinny, a nawet
    nigdy nie posiadal tej informacji o akcji policyjnej. Pozwolil mu nawet na
    wszczescie dochodzenia przeciwko sobie, w ten sposob, ze przez trzy miesiace
    nic sie nie dzialo i tylko wyciek prasowy zmienil sytuacje.
    Analizujac ta sytuacje zaczynam rozwazac scenariusze dlaczego Janik poklada
    swoja glowe za Sobotke.Besporne tylko jest ze Sobotka posiada "haka" na
    Janika.
    Prawdobodne "haki" Sobotki na Janika:
    1. Janik sam powiedzial Sobotce o akcji policji w Starochowicach.
    2. Dla dobra partii jako "wierny syn SLD" Janik polecil Sobotce ostrzezenie
    towarzyszy.
    3. Sobotko za duzpo wie o aferach w Ministerstwie Janika, ze grozne byloby
    nie bronienie towarzysza, ktory w odwet moglby zaczac "mowic".

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13,8251260,8251260,HakI_Sobotki_na_Janika_szukam_nowe_scenariusze_.html


    Temat: Left 4 Dead
    są 4 scenariusze w tym 2 w których można grać specjalnymi zombie. Powstała też liga Left 4 Dead w ESL. Czas coś działać w tym kierunku ;p
    Źródło: topranking.pl/886/92,left,4,dead.php


    Temat: SBK 09: Superbike World Championship (PSP)
    SBK 09: Superbike World Championship 09



    Milestone ( producent )
    Black Bean Games ( wydawca )
    Codemasters Software ( dystrybutor PL )

    wyścigi ( motocyklowe )

    29 maja 2009 ( światowa data premiery )
    29 maja 2009 ( data wydania w Polsce )
    29 maja 2009 ( Europejska data premiery )

    tryb gry: single / multiplayer
    tryb multiplayer: Internet
    wymagania wiekowe: brak ograniczeń cena w dniu premiery: 139,90 zł

    Kontynuacja dobrze znanej miłośnikom wyścigów motocyklowych serii SBK, stworzonej przez studio Milestone oraz firmę wydawniczą Black Bean Games. Producent Milestone jest ekspertem w gatunku elektronicznych wyścigów i odpowiada między innymi za gry: Screamer 2, Evolution GT, S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo oraz Lamborghini FX.

    SBK 09 to rozbudowany symulator wyścigów superszybkich motocykli, oferujący zarówno rozgrywkę dla pojedynczego gracza oraz wsparcie dla trybu sieciowego. Autorzy postarali się, aby ich dzieło przypadło do gustu początkującym fanom tego sportu, ale jednocześnie zadowoliło wymagania maniaków. Dokonano tego stosując wiele różnych opcji asyst, dzięki którym możemy uprościć lub utrudnić model prowadzenia jednośladów.

    W edycji gry z 2009 roku wprowadzono wiele nowości i usprawniono sporo elementów. Przygotowano aż pięć trybów zabawy dla pojedynczego gracza: pojedynczy wyścig (Quick Race), trening (Training), mistrzostwa (Championship), wyzwania (Challenges) oraz Race Weekend, w którym bierzemy udział w jeździe próbnej, kwalifikacji i dwóch wyścigach. Każdy z nich oferuje wiele godzin rozrywki. Na szczególną uwagę zasługują rozbudowane mistrzostwa oraz ciekawe wyzwania, podzielone na kilka kategorii i zawierające zróżnicowane scenariusze.

    Gra zawiera mnóstwo licencjonowanych nowych zespołów, tras, kierowców oraz przede wszystkim motorów. Maszyny możemy dowolnie modyfikować, a tym samym w realistyczny sposób wpływać na ich wydajność i zachowanie na trasie. Ich możliwości zostały opracowane na bazie prawdziwych informacji technicznych. Aby wszystko było odwzorowane w jak najwierniejszy sposób autorzy korzystali między innymi z pomocy prawdziwego kierowcy Superbike, który testował trasy i dawał swoje wskazówki. Ciekawą nowością jest oryginalny system zniszczeń i uszkodzeń, dotyczący zarówno motorów, ale i stroju zawodników.

    Twórcy dokonali wielu kosmetycznych zmian w kwestii oprawy audiowizualnej. Tory, pojazdy, kierowcy oraz interfejs wyglądają teraz jeszcze lepiej niż w poprzedniej odsłonie serii. Zmieniono nie tylko wygląd, ale i funkcjonowanie chociażby pit stopów oraz innych elementów mechaniki. Oprócz rozgrywki solowej przewidziano także wsparcie dla miłośników zabawy sieciowej. W sieci możemy rozegrać pojedynczy wyścig (Quick Race), mistrzostwa (Championship), mistrzostwa drużynowe (Team Championship) lub ścigać się z czasem (Time Attack). Ostatni wymieniony tryb dostępny jest w formie dodatku do ściągnięcia z Internetu.

    Screeny



    Download

    Y />
    iso = 563 mb (rar = 329 mb) Y

    Hasło do archiwum

    Y ilovetomsho Y

    Plik iso wrzucamy do ms0://ISO, gdzie ms0 to twoja karta pamięciYYYY
    Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=1417245


    Temat: Co się stanie w Strefie Gazy - dwa scenariusze ...
    Co się stanie w Strefie Gazy - dwa scenariusze ...
    przesunięcie granicy to rozwiązanie na krótką metę. co z tego, że
    kassamy dzisiaj mają zasięg 10 km? prawdopodobnie to żaden problem
    zwiekszyć zasięg tych rakiet, co najwyżej hamas będzie miał ich
    mniej, bo na pojedyńczą rakiete zuzyje więcej surowców. moim zdaniem
    izraelczycy wejdą do miast i tam przegrają - albo z hamasem, albo z
    opinią publiczną

    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,904,89317944,89317944,Co_sie_stanie_w_Strefie_Gazy_dwa_scenariusze_.html


    Temat: Brothers in Arms Earned In Blood
    Y Brothers in Arms: Earned in Blood

    producent: Gearbox Software
    wydawca: Ubisoft
    dystrybutor PL: Cenega Poland
    kategoria: gry akcji / FPS
    Data Premiery:
    Świat: 04 października 2005
    Polska: 21 października 2005
    tryb gry: single / multiplayer
    tryb multiplayer: Internet
    wymagania wiekowe: 16+

    Rozsądne wymagania sprzętowe:
    Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 4 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows 2000/XP.



    Brothers in Arms: Earned in Blood to kolejna odsłona cyklu taktycznych strzelanin, rozgrywających się w czasie II wojny światowej. Po dużym sukcesie pierwszej gry, zatytułowanej Road to Hill 30, autorzy z Gearbox Software zdecydowali się kontynuować temat. Nowy program ukazał się na rynku zaledwie w kilka miesięcy po pierwowzorze.

    Fabuła Brothers in Arms: Earned in Blood znów opiera się na przeżyciach amerykańskiego żołnierza, który w 1944 roku brał udział w operacji sił alianckich w Normandii. Tym razem to jednak nie Matt Baker, ale Joe „Red” Hartsock jest głównym bohaterem opowieści. Świeżo upieczony sierżant obejmie dowództwo nad niewielkim oddziałem, który wykona szereg zadań bojowych w okolicy francuskiego miasteczka Carentan.

    Scenariusze zawarte w Brothers in Arms: Road to Hill 30, w ogromnej większości rozgrywały się na wsi. W nowej grze odstąpiono od tego pomysłu i skierowano dzielną drużynę do terenów zurbanizowanych. Kolejne misje pozwolą nam więc eksplorować zniszczone w ogniu wojennej pożogi domostwa, a także prowadzić potyczki z hitlerowcami w ciasnych uliczkach. Z racji specyficznego terenu, gracz może lepiej zaplanować atak, np. posyłając żołnierzy na piętro zrujnowanego budynku i każąc z bezpiecznej pozycji ostrzeliwać pozycje wroga. Zgodnie z zapowiedziami, autorzy dokonali poprawek w części taktycznej, ale nie są to rewolucyjne zmiany. Większość graczy przyzwyczajona do specyficznej metody działania w pierwszym Brothers in Arms (polegającej na zasypaniu stanowisk nieprzyjaciela gradem pocisków i szukaniu alternatywnej drogi w celu ich okrążenia) poczuje się jak w domu.

    Wrogowie aktywnie uczestniczą w walce, próbując uciekać z zagrożonych pozycji, lub zmieniając taktykę w zależności od posunięć gracza. Programiści Gearbox Software wyraźnie zwiększyli sztuczną inteligencję przeciwnika, unikają tym samym zarzutów pod adresem pierwowzoru, któremu wytykano bierność hitlerowców na poczynania aliantów. W grze zaimplementowano mnóstwo nowych broni, a także czołg (M10 „Wolverine”), który będzie nam towarzyszył w niektórych misjach.

    Brothers in Arms: Earned in Blood, zawiera również zupełnie nowy tryb multiplayer, który umożliwia rozgrywanie batalii w kooperacji przez Internet, kilku graczom jednocześnie. Autorzy postarali się o odpowiednio duże mapy z ogromną liczbą zadań (w trakcie jednej misji, drużyna może wykonać ich nawet osiemdziesiąt). W trybie multiplayer można dowodzić nie tylko jednostkami alianckimi, ale również niemieckimi.


    =========== INFO ===========

    Katalog crack zawiera:
    W katalogu Crack znjadują się:- patch angielski 1.01
    - patch starszy (polonizacja) 1.01 PL
    - patch nowszy (polonizacja) 1.2 PL
    - crack (dzial na wersji 1.01 i 1.2)

    Uwaga!!! Patch 1.01 to polonizacja (na plycie znajduej sie w katalogu "starszy patch
    pl"). Patch nowy nie spolszcza tylko poprawia wersje polska do 1.2 wersji.


    Instalacja - wersja starsza 1.02 PL (z wersji grupy Advance)
    Sposób instalacji:
    1. Zinstaluj
    2. Załaduj patch-a 1.01 angielskiego
    3. Załąduj patch-a 1.01 PL
    4. Podmień crack-iem
    4. Graj kup oryginał

    Instalacja - wersja nowsza 1.2 PL
    Sposób instalacji:
    1. Jak w wersji powyzej .
    2. Załaduj patch-a 1.2 PL.
    3. Podmień crack-iem.
    3. Graj kup oryginał.

    ===============================
    Y


    Prosze wrzucicie jeszcze raz part 14 bo jest zepsuty pls
    Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=910




    
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! angel-sky Design by SZABLONY.maniak.pl.